Main menu

Tisztelt Ügyfelünk!

 A koronavírus-járvány miatt kialakult helyzetre való tekintettel a mai naptól a hibás eszközök oda-visszaszállításának költségét mi álljuk, garanciális és nem garanciális javítás esetén is!

Az ügyintézés menete: 

 – Töltse le a hibabejelentő lapunkat (PDFPages), töltse ki, írja alá, és küldje el a This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. vagy This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. (Győr és vonzáskörzete) e-mail címre, egy másolatot tegyen a csomagba!

– A futár az Ön által megadott napon átveszi a csomagot.

– Az Almárium-Pro munkatársai elvégzik a szükséges javítást.

– Az Ön által megadott címre visszaküldjük a készüléket.

 * A szállítási költség átvállalása csak magánszemélyekre vonatkozik és kizárólag Mac, iPhone és Beats termékekre (kiegészítőkre és Airpodsra nem). Amennyiben a bevizsgálás során a jelzett hibát nem tapasztaljuk, a szállítási költség a megrendelőt terheli! Következő napi futár megrendelésére 14:00 óráig van lehetőség.

 

Mielőtt a készüléket beküldi, kérjük tekintse át az alábbi cikkeket, hogy a javítást zökkenők nélkül elvégezhessük:

Szervizbeküldés előtti teendők:

https://support.apple.com/hu-hu/HT201557#send

 Aktiválási zár kikapcsolása:

https://support.apple.com/hu-hu/HT205064

 Biztonsági mentés készítése:

https://support.apple.com/hu-hu/HT203977