Main menu

A MacBook Pro képmegjelenítésével kapcsolatos problémák garanciakiterjesztési programja

Az Apple megállapította, hogy a MacBook Pro rendszerek egy kis százaléka esetén torz a megjelenített kép, illetve egyáltalán nem jelenik meg kép, vagy a rendszer váratlanul újraindul. Ezek a MacBook Pro rendszerek 2011. február és 2013. december között voltak forgalomban.

Az Apple és a hivatalos Apple-szervizek ingyenesen megjavítják az érintett MacBook Pro rendszereket. Az alábbiakban megtalálod az érintett modelleket és a szervizelési lehetőségeket.

Hibajelenségek

Az alábbi hibajelenségek közül egy vagy akár több is felléphet az érintett MacBook Pro számítógépeken:

  • A számítógép képernyőjén látható kép torz vagy zavaros
  • A számítógép bekapcsolt állapotában nem jelenik meg semmi a számítógép képernyőjén (vagy a külső kijelzőn)
  • A számítógép váratlanul újraindul

Érintett termékek

 A 2012 közepétől 2013 elejéig gyártott 15 hüvelykes, Retina kijelzős MacBook Pro modellek

Az általad használt modell beazonosítása

Az Apple-támogatás webhelyén a szervizelési és támogatási jogosultság ellenőrzésével megállapíthatod, hogy az általad használt MacBook Pro modell az alábbiakban felsorolt érintett termékek közé tartozik-e.

Érintett modellek

  • MacBook Pro (Retina kijelzős, 15 hüvelykes, 2012 közepe)
  • MacBook Pro (Retina kijelzős, 15 hüvelykes, 2013 eleje)

Megjegyzés: Ha MacBook Pro számítógépeden nem tapasztalod a fent ismertetett hibajelenségek egyikét sem, nincs szükséged az Apple segítségére.

Így zajlik a javítás

Vidd el MacBook Pro számítógépedet az egyik hivatalos Apple-szervizbe. A részletes tudnivalókat az alábbiakban olvashatod. A javítóközpont megvizsgálja a MacBook Pro számítógépet annak megállapítása céljából, hogy jogosult-e a programban való részvételre, és hogy egyéb szempontok szerint megfelelően működik-e.

Megjegyzés: Ha MacBook Pro számítógépeden olyan sérülés van, amely megakadályozza a javítást (például megrepedt a kijelző), akkor a szervizelés során az adott problémát is orvosolni kell. Értesítést fogsz kapni, ha felmerülnek javítási költségek.

Készíts biztonsági mentést az adatokról a MacBook Pro szervizeltetése előtt. Bővebb információk a biztonsági mentési lehetőségekről.

 

  • Vidd be MacBook Pro számítógépedet egy hivatalos Apple-szervizbe – itt megkeresheted a legközelebbit.
  • A szerviztechnikus diagnosztikai tesztet fog futtatni a MacBook Pro számítógépen a jogosultság megállapítása érdekében.
  • Az alkatrészek és a szerviztechnikusok rendelkezésre állásától függ, hogy a javítás mennyi időt vesz igénybe.
  • Értesítést kapsz, amikor átveheted MacBook Pro számítógépedet.

További információk

Az Apple megkeresi azokat az ügyfeleket, akik kifizették a meghibásodás megjavítását az Apple-nek vagy az egyik hivatalos Apple-szerviznek, és visszatérítést kínál fel számukra. Ha téged még nem kerestünk meg, viszont fizettél olyan javításért, amelynek szerinted a fenti probléma volt az oka, lépj kapcsolatba az Apple-lel.

Ezzel a világszerte elérhető Apple-programmal nem hosszabbítható meg a MacBook Pro jótállási ideje.

A program az érintett MacBook Pro modellekre vonatkozik 2016. december 31-ig, illetve az adott számítógép eredeti értékesítési dátumától számított négy évig, attól függően, hogy melyik a hosszabb időszak. A következő modellek már nem vesznek részt a programban: MacBook Pro (15 hüvelykes, 2011 eleje), MacBook Pro (15 hüvelykes, 2011 vége), MacBook Pro (17 hüvelykes, 2011 eleje) és MacBook Pro (17 hüvelykes, 2011 vége).